Címkék
Szállítási feltételek
A vásárlás befejezése után meg kell adni:
Ezután küldheti el a megrendelését a Fizetés gombra kattintva.
A rendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. (Kérjük, ellenőrizze a Spam mappát is.)
Az átutalás indítása előtt kérjük, várja meg, hogy ügyfélszolgálatunk felvegye Önnel a kapcsolatot a tényleges végösszeg ismeretében.
Ha a visszaigazolásban hibát észlel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
A szállítással illetve a megrendelés során felmerülő problémával kapcsolatban ügyfélszolgálatunk telefonon illetve e-mail-ben keresi Önt.
Webshopunk az GLS-sel áll szerződéses viszonyban, azonban a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet alapján az MPL csomagküldőt is választhatóvá tettük.
GLS szállítási lehetőségek belföldre:
A csomag feladását követően a GLS információs emailt küld a regisztrált email címére, amiben lehetősége van ingyenesen a szállítási cím megváltoztatására, illetve Csomag Pont választására.
MPL szállítási lehetőségek belföldre:
A csomag feladását követően az információs emailt küldünk a regisztrált email címére.
Utánvét esetén a futárnak fizeti a visszaigazolt végösszeget, amit készpénzben és bankkártyával is megtehet. Ennek kezelési költsége (utánvét díj) a vásárlót terheli. Csak GLS házhozszállítás esetén elérhető.
Extra szolgáltatások
Amennyiben a szokásostól eltérő időpontot vagy konkrét szállítási napot vagy napszakot szeretne megadni az átvételhez, akkor ezt a rendelés leadása előtt tudassa velünk. illetve a túlsúlyos (10 kg feletti) csomagok esetén ezeknek az extra szolgáltatásoknak a felárát csak személyesen tudjuk pontosítani.
Fizetési határidő
Szállítási határidő
A rendeléseket folyamatosan rögzíti rendszerünk, viszont azok feldolgozása kizárólag üzletünk nyitvatartási idejében történik.
GLS: Optimális esetben a futár a megrendelést követő munkanapon veszi át a csomagot és az azt követő munkanapon kézbesíti.
MPL: Minden héten vasárnap éjfélig beérkező megrendelést hétfőn (vagy ünnepnap esetén a következő munkanapon) adjuk fel és az azt követő 1-2. munkanapon kézbesítik.
A szállítással illetve a megrendelés során felmerülő problémával kapcsolatban ügyfélszolgálatunk telefonon illetve e-mail-ben keresi Önt.
Átvételi határidő
GLS csomagponton, MPL Posta Ponton, Postára kézbesítés, illetve személyes átvétel esetén üzletünkben 5 munkanap. MPL Csomagautomatában 2 munkanap.
A csomag át nem vétele nem minősül elállásnak. Az ezzel okozott károk megfizetéséért Fizetési felszólítás után a Békéltető Testülethez fordulhatunk, illetve polgári peres eljárást indíthatunk.