Kedvezményes termékek

Kategóriák

Gyártók

Információ

I.  Általános szerződési és vásárlási feltételek

Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák.

Üzemeltető:

Gál Tamás ev.

1173 Budapest, Újlak utca 19.

Adószám: 66753135-2-42

Vállalkozói nyilvántartási szám: 38575481

Az engedély kibocsátója: Budapest Főváros XVII. kerület Polgármesteri Hivatal

Bank adatai: MBH Bank

Bankszámlaszám: 10103056-47924300-01004006 (kérjük, ne utaljanak, csak abban az esetben, ha ügyfélszolgálatunk tájékoztató email-jét megkapják!)

Számlázási és levelezési cím: SK Kézimunkabolt, 1173 Budapest, Újlak utca 19.

Telefon/fax: 06-1-707-32-76

Ügyfélszolgálat: info@skkezimunka.hu

Általános rendelkezések:

Üzleti tevékenységünk Magyarország területére terjed ki és magyar nyelven történik.

Regisztrációjával a Vásárló automatikusan elfogadja az Általános szerződési és vásárlási feltételek-et.

Eladó az Üzemeltető.

Vásárlónak minősül az a személy, aki ezen webáruházból vásárol.

Jelen feltételek 2015. július 15. lépnek életbe, az Eladó ezeket bármikor részben vagy egészében megváltoztathatja, mely a közzététel időpontjától lép életbe.

Az Eladó a webáruház összes tartalmára vonatkozóan minden jogot fenntart, így ezen tartalmak bármilyen részletének a letöltése, módosítása illetve terjesztése az Eladó hozzájárulása nélkül tilos.

Az Eladó nem vállal felelősséget a weboldal használata (linkek, reklámok is) közben történő károkozás illetve internetes károkozók miatt. A webáruház olyan linkeket tartalmazhat, ami más szolgáltatók oldalaira mutat, melyek adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért az Eladó nem vállal felelősséget. Nem terheli felelősség az Eladót az internetes hálózattal kapcsolatos hibákért, működési zavarokért. Például, ha hibás ár kerül a Terméklapra, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat a vásárlási szándékától.

Az Eladó nem vállal felelősséget a nem az Eladó által feltett tartalmakért, melyeket jogosult, de nem köteles ellenőrizni, illetve jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket jogosult, de nem köteles keresni.

A Vásárló felelősséggel tartozik a webáruház használata során törvénytisztelő magatartást tanúsítani a jogszabályokkal illetve harmadik személlyel kapcsolatban.

Az Eladó nem vállal garanciát a megjelenő képek és a fizikai termékek egyezőségére (a fényképfelvétel minősége, lot-, partie számok, stb). Egyes esetekben a képek illusztrációk.

Áraink az Áfát tartalmazzák. A megrendeléskori ár az irányadó, mely a szállítási költséget nem tartalmazza.

Webáruházunkat érintő rendkívüli híreinkről (pl: nyitva tartási idő változás) illetve az akciós ár bevezetésekor és az akció befejezéséről weblapunkon, facebook oldalunkon vagy webshopunk nyitóoldalán tájékoztatást adunk.

Szerződés:

Vásárlásával a Vásárló szerződéses viszonyba kerül az Eladóval. A Szerződés a megrendeléstől lép életbe. Ez nem minősül írásbeli szerződésnek, így az Eladó nem iktatja.

A Webshop használata:

Webáruházunk a www.skkezimunka.hu/webaruhaz címen érhető el.

A Kategóriák fülre állva megjelenik az összes termékkategória.

A főoldalon választhat az Új termék illetve Népszerű termékek megjelenítése közül.

A baloldali Kategóriák legördülő menüből kiválasztott termékre kattintva érhető el a termék adatlapja.

A Kereső szótöredékre is ad találatot. A keresésnél segítséget jelent a kulcsszavas keresési lehetőség. (pl. fonal, gobelin)

Rendelés:

Rendelni előzetes regisztráció után lehetséges. A regisztrációhoz meg kell adnia egy érvényes email címet és a valós személyes adatokat (név, születési idő, telefonszám, számlázási cím, illetve az ettől eltérő szállítási cím). A regisztráció során megadott adatokat a rendszerünk rögzíti és a későbbiekben már, mint regisztrált vásárló, nem kell ismét megadnia azokat. Az adatok pontosságára, kérjük, ügyeljen! Regisztrált adatainak megváltoztatására a Saját fiókjában van lehetőség. Személyes adatait az Eladó bizalmasan kezeli, harmadik személynek nem adja ki (II. Adatvédelem).

Elfelejtett jelszó esetén kérhető új jelszó a regisztrált e-mail címre.

A kiválasztott termék mennyiségének megadásánál használhatja a fel-le nyilakat illetve be is írhatja azt. A rendelése összeállításánál ügyeljen a mennyiségi egységekre (db, cm, m, cs, pár) és a rendelhető minimumra.

A vásárlás során a kiválasztott termékek a kosárba kerülnek, melynek megtekintéséhez, módosításához illetve törléséhez kattintson a kosár ikonra. A megrendelt termékek mennyisége a kosárban látható termékek összegét mutatja. (pl.: 1 db + 2 cs + 22 m = 25 db)

A Fizetés gombra kattintva befejezheti vásárlását illetve a Vásárlás folytatása gombra kattintva folytathatja azt.

Szállítási feltételek

 

A vásárlás befejezése után meg kell adni:

  1.     szállítási cím
  2.     számlázási cím
  3.     szállítási mód
  4.     fizetési mód

Ezután küldheti el a megrendelését a Fizetés gombra kattintva.

A rendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap. (Kérjük, ellenőrizze a Spam mappát is.)

Az átutalás indítása előtt kérjük, várja meg, hogy ügyfélszolgálatunk felvegye Önnel a kapcsolatot a tényleges végösszeg ismeretében.

Ha a visszaigazolásban hibát észlel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

A szállítással illetve a megrendelés során felmerülő problémával kapcsolatban ügyfélszolgálatunk telefonon illetve e-mail-ben keresi Önt.

Webshopunk az GLS-sel áll szerződéses viszonyban, azonban a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet alapján az MPL csomagküldőt is választhatóvá tettük.

GLS szállítási lehetőségek belföldre:

  1. házhoz szállítás
  2. csomagpontra kézbesítés – a megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a pontos megnevezést és címet

A csomag feladását követően a GLS információs emailt küld a regisztrált email címére, amiben lehetősége van ingyenesen a szállítási cím megváltoztatására, illetve Csomag Pont választására.

MPL szállítási lehetőségek belföldre:

  1. házhoz szállítás
  2. csomagautomata – maximális méret: 31x35x50 cm. Amennyiben a csomagolás után a rendelés terjedelme meghaladja a maximális méretet, előzetes egyeztetés után Posta Pontra vagy Postán maradóra küldjük. A megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a pontos megnevezést és címet
  3. Posta Pont – a megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a pontos megnevezést és címet
  4. Postára kézbesítés – a megjegyzés rovatba kérjük feltüntetni a pontos megnevezést és címet

 

A csomag feladását követően az információs emailt küldünk a regisztrált email címére.

 

Személyes átvétel üzletünkben INGYENES!

Utánvét esetén a futárnak fizeti a visszaigazolt végösszeget, amit készpénzben és bankkártyával is megtehet. Ennek kezelési költsége (utánvét díj) a vásárlót terheli. Csak GLS házhozszállítás esetén elérhető.

Extra szolgáltatások

Amennyiben a szokásostól eltérő időpontot vagy konkrét szállítási napot vagy napszakot szeretne megadni az átvételhez, akkor ezt a rendelés leadása előtt tudassa velünk. illetve a túlsúlyos (10 kg feletti) csomagok esetén ezeknek az extra szolgáltatásoknak a felárát csak személyesen tudjuk pontosítani.

Fizetési határidő

  •          előre utalás esetén: az ügyfélszolgálatunk által küldött megerősítő e-mail beérkezésétől számított 3 banki nyitva tartási napon belül,
  •          utánvét esetén: a csomag kézhezvételekor,
  •          személyes átvétel esetén: a helyszínen fizetendő.

Szállítási határidő

A rendeléseket folyamatosan rögzíti rendszerünk, viszont azok feldolgozása kizárólag üzletünk nyitvatartási idejében történik.

GLS: Optimális esetben a futár a megrendelést követő munkanapon veszi át a csomagot és az azt követő munkanapon kézbesíti.

MPL: Minden héten vasárnap éjfélig beérkező megrendelést hétfőn (vagy ünnepnap esetén a következő munkanapon) adjuk fel és az azt követő 1-2. munkanapon kézbesítik.

A szállítással illetve a megrendelés során felmerülő problémával kapcsolatban ügyfélszolgálatunk telefonon illetve e-mail-ben keresi Önt.

Átvételi határidő

GLS csomagponton, MPL Posta Ponton, Postára kézbesítés, illetve személyes átvétel esetén üzletünkben 5 munkanap. MPL Csomagautomatában 2 munkanap.

A csomag át nem vétele nem minősül elállásnak. Az ezzel okozott károk megfizetéséért Fizetési felszólítás után a Békéltető Testülethez fordulhatunk, illetve polgári peres eljárást indíthatunk.

 

Ajándékutalvány:

A utalványon szerepel: a névérték, a lejárati idő, az egyedi azonosító kód, a kibocsájtó és egy felület, ahová feltüntethető az ajándékozott neve.

Az utalvány készpénzre nem váltható, visszaadni nem tudunk belőle. Az ajándékutalványok megvásárlása és levásárlása üzletünkben valamint webáruházunkban egyaránt lehetséges. Az utalvány a megvásárlás napjától 3 (három) hónapig érvényes, a lejárati időpontot az ajándékutalványon feltüntetjük.

Az ajándékutalvány egy virtuális termék, aminek értéke után nem számítunk fel postázási díjat.

A vásárlás menete webáruházunkban: Tegye a kiválasztott darabszámú utalványt a kosarába. Fejezze be a vásárlását a szokott módon. Később (nyitva tartási időnkben) emailben kap egy egyszer felhasználható kódot, mellyel az utalvány értékét bármely következő vásárlása alkalmával (a lejárati időn belül) levásárolhatja.

Lehetőség van az utalványt nyomtatott formában is kérni, melyet az ÁSZF-ben feltüntetett módon, postai csomagként tudunk feladni. Ehhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Az ajándékutalvány megvásárlásának menete üzletünkben: kérje munkatársunktól az ajándékutalványt, melyet rögtön, nyomtatott formában kézhez is vehet.

Az ajándékutalvány értékének levásárlása webáruházunkban: tegye a kiválasztott termékeket a kosarába. A vásárlás befejezte után a Fizetés gombra kattintva a "kuponok" mezőbe írja be az egyedi kódot. Az ajándékutalvány értéke automatikusan levonódik a kosár végösszegéből.

Az ajándékutalvány értékének levásárlása üzletünkben: hozza magával az ajándékutalványt vagy az emailben kapott kódot és vásárlása előtt jelezze munkatársunknak, hogy utalványt kíván levásárolni.

Bármely utalvánnyal kapcsolatos kérdésével forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

A Vásárló kötelezettségei:

A Vásárló regisztrációjával elfogadja az ÁSZF-ben leírt, a vásárlás menetére vonatkozó tájékoztatást és szabályokat. A vásárlás közben választott fizetési módra, illetve teljesítés határidejére való tekintettel jár el. Minden olyan esetben, mikor eltérést, hibát észlel rendelésével vagy visszaigazolásával kapcsolatban a lehető legrövidebb időn belül lépjen velünk kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkon keresztül.

A Vásárló e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő veszi igénybe a szolgáltatást.

A Vásárló felelősséggel tartozik a webáruház használata során törvénytisztelő magatartást tanúsítani a jogszabályokkal illetve harmadik személlyel kapcsolatban.

Az ÁSZF-fel kapcsoltos fogalmak magyarázata:

jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás;

tartós adathordozó: olyan eszköz, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését. Ilyen eszköz különösen a papír, az USB kulcs, a CD-ROM, a DVD, a memória kártya, a számítógép merevlemeze és az elektronikus levél;

távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak;

távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz;

termék: ingó dolog, kivéve a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolog; terméknek minősül a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia;

felmondás: Felmondással a jövőre nézve bontjuk fel a szerződést.

elállás: A távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a 14 napos határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Elállásnál a szerződés visszamenő hatállyal szűnik meg, tehát a termék visszajár a kereskedőnek, a vételár pedig a fogyasztónak.

Elállási/Felmondási tájékoztató

alapja: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: SK Kézimunkabolt, Gál Tamás ev., 1173 Budapest, Újlak utca 19., tel/fax: 06 1 707 3276 , info@skkezimunka.hu. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:(Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és - ha van - telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:(A megfelelő jelölendő)

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

alapja: 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az SK Kézimunkabolt hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az SK Kézimunkabolt  nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

alapja: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet

A jótállás tartalma

Akár kötelező, akár szerződéses jótállásról legyen szó, a szerződés hibátlan teljesítéséért a jótálló felel, és a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett (Ptk. 6:171. §).

A jótállás alapján érvényesíthető jogok a kötelező jótállás keretében a jótállási idő alatt felmerülő minőségi kifogás esetében lényegében a szavatossági jogokat (kijavítást, kicserélést, árleszállítást, elállást) lehet – de kedvezőbb feltételekkel – érvényesíteni.

A jótállás időtartama

A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, tartamát az ún. kötelező jótállás esetében az azt rendelő jogszabály megállapodása határozza meg.

A kötelező jótállás időtartama 1 év, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja. Tehát fontos kihangsúlyozni, hogy a jótállási idő nem feltétlenül a vásárlás napján kezdődik.

Mindezek alapján a jótállás időtartama független a szavatossági jogok érvényesíthetőségére irányadó határidőktől, és azokhoz képest akár rövidebb, de hosszabb is lehet.

Látni kell azonban, hogy a gyakorlatban a teljesítéstől (vásárlástól) számítottan „párhuzamosan” telik a szavatossági és jótállási határidő, azok sokszor átfedésben vannak. Ha egy termékre egy év kötelező jótállás jár, két év jogvesztő határidőn belül érvényesíthetőek a szavatossági jogok.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Panaszkezelés:

Az Eladó a Vásárló panaszát a lehető legrövidebb időn belül (írásbeli panasz esetén 30 napon belül) megvizsgálja és erről tájékoztatást ad. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a Vásárlónak eljuttatja. Ha a panaszt az Eladó elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

Panaszaival az alábbi elérhetőségeinkhez fordulhat:

SK Kézimunkabolt

1173 Budapest, Újlak utca 19.

E-mail: info@skkezimunka.hu

Telefon/fax: 06-1-707-32-76

A Vásárló panaszával, észrevételével az alábbi szervekhez fordulhat:

  •          17. Kerületi Polgármesteri Hivatal jegyzője: Dr. Rúzsa Ágnes jegyző:
  •   +36 1 253 3320
  •          Területileg illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége:
  •   +36 30 940 7039
  •          Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete: +36 1 747 5100

Üzleti tevékenységünk során nem alkalmazunk a magatartási kódexet.

II.         Adatkezelési és adatvédelmi szabályzat

alapja: 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

Az adatvédelmi szabályaink illetve annak gyakorlati alkalmazása a Magyar Köztársaság illetve az Európai Unió ide vonatkozó rendeleteivel [ld. 2011. évi CXII. tv. (Infotv.), Európai Parlament és a Tanács 2016/679. rendelete] összhangban vannak.

A www.skkezimunka.hu/webaruhaz címen működő webáruház csomagküldő tevékenységet folytat, melynek nyilvántartási száma: NAIH-84535/2015.

Az SK Kézimunka kisvállalkozásként nem tart Adatvédelmi Tisztviselőt és nem vezet nyilvántartást a személyes adatokkal kapcsolatban. A vállalkozás tulajdonosa és alkalmazottja(i) büntetőjogi felelőssége tudatában kijelentik, hogy a vonatkozó törvényeket betartják.

Ezen szabályok a természetes személyek adataira vonatkoznak, azonban jogi személyek (gazdálkodó szervezetek) esetében is ezt alkalmazzuk.

A regisztráció során személyes adatainak megadásával a Vásárló hozzájárul, hogy az adatait kizárólag a megrendelés teljesítése, házhoz szállítása, számlázás lehetővé tétele érdekében használjuk fel. Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére ki nem adjuk. Az adatkezelés jogalapja 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása.

A vásárló a regisztrációjával elfogadja és magára érvényesnek tekinti az ÁSZF-et és az Adatkezelési és adatvédelmi szabályainkat.

Ezen adatok alá tartozik

  • számlázási név
  • számlázási cím
  • telefonszám(ok)
  • email cím
  • szállítási név
  • szállítási cím
  • egyes esetekben adószám, cégnév

Az adatok felhasználása:

Számázásnál a vásárló regisztrációjánál önmaga által megadott számlázási neve és címe, cég esetén ezen kívül az adószám. Ezen adatokat csak a eladó (SK Kézimunka), az eladó számviteli megbízottja és az informatikai és ügyviteli rendszergazdája láthatja.

Szállításnál a vásárló regisztrációjánál önmaga által megadott szállítási neve, címe, telefonszáma és/vagy email címe. Ezen adatokat csak az eladó (SK Kézimunka), az eladó számviteli megbízottja és a szállítmányozó cég munkatársa(i) láthatja.

A megrendelés teljesítéséhez kapcsolódó megkeresésekhez használt adatok a vásárló regisztrációjánál önmaga által megadott neve, telefonszáma és email címe. Ezen adatokat csak az eladó (SK Kézimunka) láthatja.

Ezeket az adatokat az SK Kézimunkán kívül más nem tárolhatja, használhatja fel és harmadik félnek nem adhatja ki.

Mely esetekben vesszük fel a kapcsolatot a vásárlóval?

  • a megrendelés teljesítésével kapcsolatban felmerülő problémák (mennyiségi, minőségi eltérések, stb)
  • postázással kapcsolatos információk
  • téves vagy hiányos adatmegadás
  • keresett termék beérkezése
  • a megrendelés készítésével kapcsolatosan felmerülő problémák

Adatainak felhasználását addig tekintjük folyamatosnak, amíg nem kéri írásban azok törlését a nyilvántartásból. Regisztrációjának törlését önmaga is megteheti a Saját fiókjában.

Webáruházunkban a hírlevélre való feliratkozás lehetősége választható, azonban az SK Kézimunka egyenlőre nem küld hírlevelet.

Az eladó a rendelkezésre bocsájtott személyes adatokat a fentiekben megjelöltektől eltérően nem használhatja fel. Adatait harmadik személynek nem adja át, kivéve, ha erre törvény kötelezi, illetve a Vásárló erre felhatalmazását adja.

Az adatkezelésünkkel kapcsolatos kérdéseivel keresse az ÁFSZ-ben ismertetett Ügyfélszolgálatunkat.

Személyes adatnak minősül:

név, cím, telefonszám, email cím, IP cím, cookie azonosítók

cookie-k („sütik"): rövid adatfájlok, melyeket a meglátogatott honlap helyez el a felhasználó számítógépén. A cookie célja, hogy az adott infokommunikációs, internetes szolgáltatást megkönnyítse, kényelmesebbé tegye. Számos fajtája létezik, de általában két nagy csoportba sorolhatóak. Az egyik az ideiglenes cookie, amelyet a honlap csak egy adott munkamenet során (pl.: egy internetes bankolás biztonsági azonosítása alatt) helyez el a felhasználó eszközén, a másik fajtája az állandó cookie (pl.: egy honlap nyelvi beállítása), amely addig a számítógépen marad, amíg a felhasználó le nem törli azt. Az Európai Bizottság irányelvei alapján cookie-kat [kivéve, ha azok az adott szolgáltatás használatához elengedhetetlenül szükségesek] csak a felhasználó engedélyével lehet a felhasználó eszközén elhelyezni. A cookie-k ugyanis számos adatvédelmi aggályt vetnek fel, például a segítségükkel nyomon követhetőek a felhasználó böngészési szokásai.

Az IP-cím (Internet Protocol-cím): egy egyedi hálózati azonosító, amelyet az internetprotokoll segítségével kommunikáló számítógépek egymás azonosítására használnak. Minden, az internetre kapcsolt számítógépnek van IP-címe, de egy-egy konkrét cím nem kötődik feltétlenül egy-egy géphez: egyes gépeknek több címük is lehet (ilyenkor a különböző címek rendszerint a számítógép különböző hálózati eszközeit azonosítják), vagy több gép osztozhat egy címen (például NAT vagy proxy használata esetén), vagy a gép IP-címe rendszeresen változhat (ez különösen a lakossági internetszolgáltatón keresztül kapcsolódó otthoni számítógépekre jellemző).