Gyártók

Információ

GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan vásárolhatok a webáruházban?

Vendégként vagy egy egyszerű regisztrációt követően vásárolhat a www.skkezimunka.hu/webaruhaz -ban. A kosárba tett termékek megrendelését a Fizetés gombra kattintva és a fizetési, és szállítási módot kiválasztva véglegesítheti.

Hogyan regisztrálhatok a webáruházban?

Ezt megteheti a vásárlás előtt a jobb felső sarokban levő Bejelentkezés-re kattintva, ahol a fiók létrehozása mezőben kezdheti a regisztrációját. Illetve regisztrálhat, miután kosarába tette a kiválasztott termékeket és a Fizetés gombra kattint. Webáruházunkba elegendő egyszer regisztrálni. Saját email címével és jelszavával belépve minden további vásárlásánál a már megadott adatokat használja a rendszer.

Megváltozott a címem, mit tehetek?

Saját oldalára belépve könnyedén megváltoztathatja adatait.

Elfelejtettem a jelszavam!

A Bejelentkezésre kattintva az Elfelejtetted a jelszavad? kérdésre kattintva új jelszót kérhet, melyet az első belépést követően megváltoztathat.

Hogyan fizethetem ki a kiválasztott termékeket?

Több féle fizetési mód áll rendelkezésére:

  • Bankkártya: válassza az Előre fizetést és azon belül a Fizetés kártyával a Borgun fizetési oldalán opciót és kövesse az ott kapott instrukciókat. Ezzel azonnal rendezi számláját. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, későbbi változtatásra (szállítási mód, termékek cseréje) nincs lehetősége.
  • Utánvét: Utánvétes küldeményként is kérheti a rendelését. Amikor megkapja a csomagot, akkor kell kifizetnie azt a futárnak készpénzben vagy bankkártyával.

Hogyan vehetem át a megrendelésemet?

  • Otthoni átvétel: a futár az Ön otthonában adja át a csomagot, amennyiben nem találja otthon telefonos és email-es egyeztetés után még kettő alkalommal kísérli meg a kézbesítést.
  • GLS Csomag Pont és Automata: A megjegyzés rovatban jelezze a választott pont vagy automata címét. A csomag feladását követően a GLS információs emailt küld a regisztrált email címére, amiben lehetősége van ingyenesen a szállítási cím megváltoztatására, illetve CsomagPont választására.
    Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A csomagátvevő helyek különböző profilú üzletekben találhatók.A megrendelésnél, kérjük, vegyék figyelembe a CsomagPontok nyitvatartási idejét. A részletes nyitva tartást megtalálják a CsomagPont keresőben: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses
  • MPL automata, Posta Pont vagy postán maradó: A megjegyzés rovatban jelezze a választott pont, posta vagy automata címét. A csomag feladását követően az MPL információs emailt küld a regisztrált email címére.

Milyen fizetési és szállítási opciót válasszak?

  • Bankkártya + Házhoz szállítás
    Bankkártyával azonnal kifizeti a vásárlása értékét.
    Ezután a futár házhoz viszi Önnek a csomagot a megadott címre.
  • Utánvét + Házhoz szállítás
    A futár házhoz viszi Önnek a csomagot a megadott címre, amit kézhezvételkor kell kifizetnie a futárnak.

Mennyit fizetek a szállításért?

A mindenkor aktuális szállítási díjakat a Szállítási feltételek között találja.

Hogyan tudom felvenni Önökkel a kapcsolatot?

Az Ügyfélszolgálat kizárólag az üzletünk nyitvatartási idejében működik, ekkor van módunk válaszolni a megkeresésekre is. A szokásos nyitvatartási rendtől eltérő nyitva tartást kellő időben közzétesszük honlapunkon és facebook oldalunkon.