GY.I.K.
Gyakran ismételt kérdések
Hogyan vásárolhatok a webáruházban?
Vendégként vagy egy egyszerű regisztrációt követően vásárolhat a www.skkezimunka.hu/webaruhaz -ban. A kosárba tett termékek megrendelését a Fizetés gombra kattintva és a fizetési, és szállítási módot kiválasztva véglegesítheti.
Hogyan regisztrálhatok a webáruházban?
Ezt megteheti a vásárlás előtt a jobb felső sarokban levő Bejelentkezés-re kattintva, ahol a fiók létrehozása mezőben kezdheti a regisztrációját. Illetve regisztrálhat, miután kosarába tette a kiválasztott termékeket és a Fizetés gombra kattint. Webáruházunkba elegendő egyszer regisztrálni. Saját email címével és jelszavával belépve minden további vásárlásánál a már megadott adatokat használja a rendszer.
Megváltozott a címem, mit tehetek?
Saját oldalára belépve könnyedén megváltoztathatja adatait.
Elfelejtettem a jelszavam!
A Bejelentkezésre kattintva az Elfelejtetted a jelszavad? kérdésre kattintva új jelszót kérhet, melyet az első belépést követően megváltoztathat.
Hogyan fizethetem ki a kiválasztott termékeket?
Több féle fizetési mód áll rendelkezésére:
- Bankkártya: válassza az Előre fizetést és azon belül a Fizetés kártyával a Borgun fizetési oldalán opciót és kövesse az ott kapott instrukciókat. Ezzel azonnal rendezi számláját. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, későbbi változtatásra (szállítási mód, termékek cseréje) nincs lehetősége.
- Utánvét: Utánvétes küldeményként is kérheti a rendelését. Amikor megkapja a csomagot, akkor kell kifizetnie azt a futárnak készpénzben vagy bankkártyával.
Hogyan vehetem át a megrendelésemet?
- Otthoni átvétel: a futár az Ön otthonában adja át a csomagot, amennyiben nem találja otthon telefonos és email-es egyeztetés után még kettő alkalommal kísérli meg a kézbesítést.
- GLS Csomag Pont és Automata: A megjegyzés rovatban jelezze a választott pont vagy automata címét. A csomag feladását követően a GLS információs emailt küld a regisztrált email címére, amiben lehetősége van ingyenesen a szállítási cím megváltoztatására, illetve CsomagPont választására.
Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel. A csomagátvevő helyek különböző profilú üzletekben találhatók.A megrendelésnél, kérjük, vegyék figyelembe a CsomagPontok nyitvatartási idejét. A részletes nyitva tartást megtalálják a CsomagPont keresőben: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses - MPL automata, Posta Pont vagy postán maradó: A megjegyzés rovatban jelezze a választott pont, posta vagy automata címét. A csomag feladását követően az MPL információs emailt küld a regisztrált email címére.
Milyen fizetési és szállítási opciót válasszak?
- Bankkártya + Házhoz szállítás
Bankkártyával azonnal kifizeti a vásárlása értékét.
Ezután a futár házhoz viszi Önnek a csomagot a megadott címre. - Utánvét + Házhoz szállítás
A futár házhoz viszi Önnek a csomagot a megadott címre, amit kézhezvételkor kell kifizetnie a futárnak.
Mennyit fizetek a szállításért?
A mindenkor aktuális szállítási díjakat a Szállítási feltételek között találja.
Hogyan tudom felvenni Önökkel a kapcsolatot?
Az Ügyfélszolgálat kizárólag az üzletünk nyitvatartási idejében működik, ekkor van módunk válaszolni a megkeresésekre is. A szokásos nyitvatartási rendtől eltérő nyitva tartást kellő időben közzétesszük honlapunkon és facebook oldalunkon.